|
Sağlık
Bira kalp krizi riskini düşürüyor
Yeni bir çalışma, sınırlı bira için kişilere müjde veriyor.
|
|
|
|
Günde bir bardak bira, morali ve kan değerlerini düzeltiyor.
|
|
|
|
İsrail'deki İbrani Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre günde bir bardak bira, kanın kimyasal bileşimini olumlu etkilediği için kalp enfarktüsü riskini düşürüyor. Şarabın içinde de bulunan alkol ve polifenol maddeleri, kandaki "iyi" kolesterol ve antioksidanların düzeyini yükseltiyor. Buna karşılık "kötü" kolesterol ve pıhtılaşarak damarın tıkamasına yol açacak faktörlerin laboratuvar değerlerini düşürüyor.
|
|